Evening Blog עיצוב שמלות ערב | מעצבת שמלות ערב

עיצוב שמלות ערב | מעצבת שמלות ערב

עיצוב שמלות ערב, אביזרים נלווים לשמלות כלה וערב
קיימים סוגים מסוגים שונים של שמלות ערב השונות בעיצובן, באיכותן, בסוגי הבדים, ובאירוע שלשמן נתפרו, כמו כן, המקומות בהן ניתן לקנות או לבחור מעצבת שמלות ערב לצורך עיצוב שמלות ערב שונים בהתאם לסוג השמלה.
לגלריות שמלות ערב>>

שמלות ערב בייצור המוני

אילו שמלות שנתפרות עפ”י עיצוב ידוע מראש ובייצור של “סרט נע” כגון השמלות הנרכשות ברשתות אופנה. שמלות אלה איכותן סבירה ונמכרות להמונים. היתרון של שמלות אלה הוא “למדוד ולקחת” כלומר נכנסים לחנות, מודדים את השמלה משלמים ולוקחים באותו רגע הביתה, לכן הן מתאימות בעיקר לאירועים קלילים, או לאירוע שבו את לא ממשפחת בעלי השמחה ואין לך צורך לבלוט, או במקרים בו האירוע קרוב מאוד ולא נשאר לך זמן לעצב שמלה. החיסרון של שמלות ערב בייצור המוני שאינן ייחודיות וימצאו בארונן של נשים רבות. כמו כן, קשה מאוד להתאים שמלה כזאת לכל גוף כיוון ששמלה כזאת נתפרת במידות סטנדרטיות. שמלות אילו ניתן להשיג ברשתות אופנה או בחנויות בקניונים ומרכזי קניות.
מהו עיצוב שמלות ערב?

שמלות ערב מעוצבות 

שמלות אלה מעוצבות בדרך כלל ע”י מעצבת או תופרת עפ”י מידה של כל לקוחה. כאן עוברים לקטגוריה של עיצוב שמלות ערב. שמלות אלה איכותן טובה יותר משמלות ערב בייצור המוני אך עדיין תלויות בעבודת המעצבת והתופרת ולכן מחירן יהיה בהתאם לטיב העיצוב והעבודה. היתרון בעיצוב שמלות ערב ושל שמלות אלה שהן נתפרות לפי הגוף שלך ומעוצבות על פי רצונך. עיצוב שמלות ערב מתאים לאירועים יותר רשמיים או אם את ממשפחת בעלי השמחה ואת מוכנה לקנות במחיר קצת גבוה יותר משמלה בייצור המוני. עיצוב שמלות ערב יכול לקחת קצת זמן כיוון ששמלות אלה מצריכות מדידות לכן במידה והחלטת ללכת על שמלה מעוצבת יש לקחת זאת בחשבון ולתכנן בהתאם למועד האירוע. שמלות אלה ניתן להשיג אצל מעצבת שמלות ערב בתחילת דרכה אצל או תופרות. ניתן למצוא בשפע בעיקר באזור המרכז. 

שמלות הוט קוטור יוקרתיות 

עיצוב שמלות ערב הוט קוטור הן פסגת היצירה בכח הנוגע לשמלות ערב. שמלות אלה הינן שמלות “אופנה עלית” ומעוצבות ונתפרות בשקידה רבה ובמלאכת מחשבת ע”י מעצבת שמלות ערב מקצוענית ובעלת ניסיון רב, מעוצבות עם בדים יוקרתיים על מנת שאיכות השמלה תהיה ברמה הגבוהה ביותר. כל פרט הכי קטן בשמלה נלקח בחשבון על מנת להביא לתוצאה מושלמת. הייחודיות בעיצוב שמלות ערב הוט קוטור שחלק גדול מהשמלה נעשה ע”י מעצבת שמלות ערב ובעבודת יד לכן שמלה זאת יוקרתית ויקרה יותר משמלות מעוצבות ושמלות בייצור המוני. היתרונות של שמלות אילו שהן מעוצבות ע”י מעצבת שמלות ערב ותפורות בדיוק לפי מידתך ברמה הגבוהה ביותר ועשויה מחומרים משובחים המבליטים את יופי השמלה ואת היופי שלך. עיצוב שמלות ערב הוט קוטור מתאים לאירועים יוקרתיים ולאירועים בהן את ממשפחת בעלי השמחה והתקציב שלך מאפשר לרכוש שמלת ערב הוט קוטור. כיוון שבשמלת ערב הוט קוטור יש הרבה עבודת יד, זמן תפירת השמלה הוא ארוך יותר לכן יש לקחת זאת בחשבון בערך חודשיים לפני האירוע. שמלות ערב הוט קוטור ברמה גבוהה ניתן להשיג ברחוב דיזנגוף בתל אביב הידוע כמשכנם של מעצבי השמלות בישראל. מומלץ לעשות טיול לאורך הרחוב וליהנות מחנויות של שמלות יוקרתיות (אפשר לחנות ברידינג בחינם מרחק של 5 דקות הליכה מדיזנגוף).
בסטודיו של vמעצבת טלי תבל תמצאי שמלת ערב יוקרתית שתתאים לאירועים החשובים בחייך.

Related Post

שמלות לאירועים | שמלות לאירועשמלות לאירועים | שמלות לאירוע

מציאת שמלות לאירועים היא לעתים משימה לא פשוטה, משום ששמלה מסוגננת היא אמירה אישית ודרך לבטא את עצמך. שמלות לאירועים מיוחדים שלא כמו לבוש יום יומי או לבוש עסקי, הן רשמיות יותר ועשויות

שמלות ערב לחתונה, שמלות ערב קלאסיות, mother of the bride Juliet

שמלות ערב קלאסיותשמלות ערב קלאסיות

שמלות ערב קלאסיות הם מרכיב חיוני בכל מלתחה מגוונת ומתואמת היטב. בניגוד לשמלות טרנדיות שנדחקות לחלק האחורי של הארון, שמלות ערב קלאסיות ואלגנטיות אף פעם לא מאבדות את הרלוונטיות שלהן. <<לגלריות שמלות ערב